انجام سرویس های دوره ای کرج

شخصی که وسیله نقلیه دارد می داند که انجام سرویس های دوره ای توسط تعمیرگاه تخصصی رنو در کرج که دارای مکانیک های با تجربه می باشد، چقدر مهم است، زیرا این کار تضمین کننده عملکرد صحیح خودرو و طولانی شدن عمر مفید آن است.

چند وقت یکبار باید تعمیر و نگهداری ماشینم را انجام دهم؟

بردن وسیله نقلیه خود به خدمات فنی برای بررسی آن برای جلوگیری از خرابی های پیش بینی نشده بسیار مهم است. در اینجا ببینید چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید. وسایل نقلیه یک ابزار اساسی برای زندگی روزمره هستند، بنابراین ضروری است که در هر شرایطی، هم برای جلوگیری و هم برای اصلاح مشکلات، از طریق سرویس فنی، بازبینی و نگهداری را انجام دهید. و این است که خدمات فنی نقش کلیدی در دوام و عملکرد وسیله نقلیه شما ایفا می کند، علاوه بر اینکه برای جلوگیری از هزینه های بالاتری که ممکن است به دلیل خرابی هایی که به موقع دیده نشده اند مفید باشد.

انجام سرویس دوره کرج

تعمیر و نگهداری دوره ای چیست؟

انجام سرویس های دوره ای خودرو فرآیندی است که تضمین می کند که خودرو ها در طول عمر مفید خود در شرایط خوبی باقی می مانند. این بر اساس برنامه تعمیر و نگهداری ثابت برای تجهیزات، ماشین آلات و وسایل نقلیه است. این نوع نگهداری تا حد زیادی به بازه زمانی داده شده به مدل خاص خودرو نیز بستگی دارد.

خدمات فنی شامل چه مواردی است؟

وظیفه تعمیرات اساسی و به طور کلی، از انواع کارهای انجام شده بر روی وسیله نقلیه در یک سرویس فنی که توسط سازنده ایجاد شده است، با هدف اطمینان از عملکرد صحیح خودرو به صورت هر از گاهی است.
برای داشتن وسیله نقلیه در شرایط بهینه باید به صورت دوره ای انجام شود، زیرا خرابی در جاده می تواند باعث تصادف شود، و خرابی های مکانیکی یکی از علل تصادفات در سال های اخیر بوده است که در مجموع 1287 تصادف به همین دلیل بوده است.

انواع نگهداری

در این راستا سه نوع نگهداری وجود دارد که بر روی خودروها انجام می شود. اینها عبارتند از:

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

این در مورد تعمیر و نگهداری است که هدف آن بررسی و تصحیح وضعیت وسیله نقلیه و در نتیجه رد هر گونه مشکلی است که می تواند یکپارچگی آن، راننده و سرنشینان آن را به خطر بیندازد. در این راستا، توصیه می شود که تعمیرات پیشگیرانه را به طور منظم انجام دهید، که باید زمان مشخصی از خرید وسیله نقلیه می گذرد یا هنگام رسیدن به مسافت پیموده شده، انجام دهید. ایده آل این است که این کار را هر 10000 کیلومتر طی شده یا سالانه انجام دهید. این مهم است، زیرا معمولاً یکی از الزامات ضروری است که هنگام استفاده از گارانتی خودرو (تا زمانی که طول بکشد) مورد نیاز است. بنابراین، توصیه می شود یک برنامه نگهداری پیشگیرانه داشته باشید که در آن می توانید تاریخ و زمان بین یک چکاپ و معاینه دیگر را تنظیم کنید.

تعمیر و نگهداری اصلاحی

این به عنوان کار انجام شده بر روی وسیله نقلیه برای تعمیر خرابی ها، سایش قطعات، مشکلات ناشی از برخورد یا تصادف و غیره انجام می شود. به خودی خود تعمیر و نگهداری است که پس از خرابی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که داشتن یک برنامه نگهداری پیشگیرانه برای وسیله نقلیه شما می تواند از توسل به تعمیر و نگهداری اصلاحی جلوگیری کند.

تعمیرات قابل پیش بینی

در این مورد، ما در مورد تعمیر و نگهداری صحبت می کنیم، جایی که شما به عنوان مالک می توانید آن را انجام دهید. زیرا این یک تعمیر قبلی است که می توانید آن را در وسیله نقلیه خود مشاهده کنید و در صورت داشتن امکانات می توانید آن را تعمیر کنید. نمونه بارز آن این است: بررسی سطح هوای لاستیک ها، بررسی وضعیت تیغه های برف پاک کن یا بررسی سطح روغن و مایع خنک کننده خودرو.

اهمیت رفتن به خدمات فنی

داشتن یک خودرو در شرایط عالی ضروری است و وظیفه همه افراد است که آن را در شرایط مطلوب نگه دارند. به همین دلیل لازم است از هیچ یک از بررسی های فنی صرف نظر نکنید. توصیه می شود علاوه بر برخورداری از اعتبار و شهرت، وسیله نقلیه خود را به سرویس فنی ببرید که به شما اعتماد به نفس می دهد، زیرا ابزاری به اندازه خودرو مفید نیست که بتوانید آن را به هرکسی بسپارید. در این راستا، تعمیرگاه رنو خدمات فنی عالی خودروهای شرکت رنو را ارائه می دهد تا بتوانید تعمیرات اصلاحی یا پیشگیرانه خودروی خود را انجام دهید و آن را در بهترین شرایط قرار دهید. به ما سر بزنید و از ماشین خود مراقبت کنید که شایسته آن است.