تعمیر ایربگ در کرج

 آیا واحد SRS مرتباً خطایی می دهد؟ آیا باید ایربگ خود را تعمیر کنید؟  تمامی این کارها  توسط متخصصان تعمیرگاه مرکزی رنو تعمیر کننده جلوبندی و سیستم تعلیق در کرج به صورت حرفه ای و با قیمت های غیر منتظره انجام می شود. خود تعمیر کیسه هوا و برنامه ریزی مجدد سیستم SRS خطرناک است. برای یک نتیجه سریع و قابل اعتماد پس از تصادف، از متخصصان تعمیر ایربگ در کرج کمک بگیرید.

 کیسه هوا ویژگی مهم یک ماشین مدرن است. تمام اتومبیل هایی که طی چند سال گذشته تولید شده اند لزوماً به بالشتک های محافظ مجهز هستند که در اثر برخورد اتومبیل با مانع جان بسیاری را نجات داده است. اما کیسه های هوا فقط یک بار کار می کنند و در برابر ضربات نسبتاً سبک ماشین در برابر مانعی واکنش نشان می دهند بنابراین، پس از چنین ضرباتی و پس از تحریک کیسه هوا ، این سوال مطرح می شود که چگونه جایگزینی آن بهتر است . ما سعی خواهیم کرد که بفهمیم کدام یک بهتر است. بازیابی کامل کیسه هوا به شکل اولیه خود غیرممکن است. سیستمی که اجازه می دهد کیسه هوا تحریک شود اسکیب (squib) نامیده می شود که فقط یک بار قابل تحریک است و بازگرداندن آن به حالت اولیه غیرممکن است.

تعمیر ایربگ در کرج

به منظور بازگرداندن عملکرد کیسه های هوا، جایگزینی کامل این squib با یک کیسه جدید مورد نیاز است. اگر کیسه هوای مسافر در داشبورد فعال شده باشد، باید داشبورد را تعویض کنید ، زیرا پس از یک عمل، کل پنل خراب شده و قابل بازیابی نیست. تعویض مستقیم کیسه هوای فرمان فقط در داشبورد بازیابی نشده انجام می شود ، زیرا تعمیر پنل پس از شروع واحد SRS شامل استفاده از بتونه مخصوص است که در هنگام تحریک سنسورهای شوک می تواند آسیب ببیند. بتونه و قسمتهای داشبورد می تواند به مسافران وارد شود و به شخصی آسیب برساند ، که در اصل با ایده کیسه هوا مغایرت دارد.

تعویض کیسه هوا چه قطعاتی باید تعویض شود و هزینه های تخمینی چقدر است

تعمیر خودرو دارای مزایا و معایب بسیاری است، زیرا باید به دقت ارزیابی شود که آیا هزینه تعمیر برخی از قطعات با نتایج مورد انتظار مطابقت دارد یا نه به نقطه ای رسیده است که عناصری وجود دارد که باید جایگزین شوند.

هنگامی که یک وسیله نقلیه بخشی از یک تصادف رانندگی است، یکی از عناصری که آسیب می بیند، کیسه هوا یا ایربگ است و در آن زمان است که سؤالاتی مطرح می شود: تغییر یا تعمیر؟ چقدر برام اب میخوره؟ کجا ایربگ را تعمیر می کنند؟

فرآیند تعویض کیسه هوا

ما در تعمیرگاه رنو ابتدا به شما می گوییم که پس از تصادف، کیسه های هوا فقط می توانند تعویض شوند. به دلیل پیچیدگی سیستم شما قابل تعمیر نیستند.

بسته به آسیبی که متحمل شده است، خودرویی که تصادف کرده و کیسه هوای آن ترکیده است، می‌تواند با بردن آن به یک کارگاه تخصصی دوباره عملیاتی شود، اگرچه باید در نظر داشته باشید که این کار مکانیکی بسیار پیچیده و بسیار گران است. به این نکته اشاره می شود که بسیاری از اوقات بیمه گذاران خودرویی را هنگامی که بدون آسیب مکانیکی زیاد، سیستم کیسه هوا در معرض خطر قرار می گیرند، از کار خارج می کنند.

فرآیند تعویض کیسه هوا و تعمیر سیستم با تشخیص مشکل آغاز می شود که شامل دسترسی به رایانه خودرو و تشخیص همه سنسورها و قطعات آسیب دیده برای تعویض است.

قطعاتی که باید در هنگام ترکیدن کیسه هوا تعویض شوند:

کیسه های هوا تحت تأثیر قرار گرفته است.
سنسورهای فعال سازی تحت تاثیر قرار گرفتند.
فنر ساعت (مکانیسم ارتباطی فرمان که به عنوان قرقره کیسه هوا نیز شناخته می شود).
کمربندها تحت تأثیر قرار گرفتند.
برای این کار، متخصص نیاز به اسکنرهای تخصصی دارد که به کامپیوتر سیستم کیسه هوا متصل شوند.

وقتی کارشناس مشکل را تشخیص داد و قطعات لازم را به دست آورد، کار تخصصی فرا می رسد، زیرا نه تنها باید یک قطعه را با قطعه دیگر تعویض کند، بلکه باید به رایانه های ماشین نیز دسترسی پیدا کند تا پیکربندی را جایگزین کند و فرض کند که عناصر جدید به درستی نصب و به سیستم متصل شدند.

هزینه های تعویض کیسه هوا

برای تمام قطعاتی که در تعمیر سیستم ایربگ دخیل هستند، قیمت استانداردی وجود ندارد، زیرا همه چیز به شدت آسیب وارده به خودرو و عوامل دیگری مانند ساخت و مدل بستگی دارد. اما برای اینکه ایده ای به شما بدهم، باید ابتدا نوع خودرو بررسی و با توجه به نوع آسیب ها و قطعاتی که نیاز است تعمیر یا تعویض شوند قیمت نهایی اعلام می گردد.