دیاگ اصلی شرکت رنو (clip)

خدمات عیب یابی و تعمیرات حرفه ای و مقرون به صرفه خودرو با دیاگ اصلی شرکت رنو (clip) توسط کلینیک تخصصی رنو سلطانی با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن.

اگر با خودروی خود مشکل داشتید اما مطمئن نیستید که چه چیزی باعث این عیب شده است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما اولین تعمیرگاه رنو در کرج عیب یابی و تعمیرات عمومی خودرو را تنها با استفاده از دیاگ اصلی شرکت رنو و جدیدترین نرم افزارها و تجهیزات عیب یابی ارائه می دهیم.  کارکنان کاملاً آموزش دیده ما دستگاه های عیب یاب ویژه ما را به وسیله نقلیه شما وصل می کنند که سپس به ما نشانی از عیب می دهد. هنگامی که عیب را شناسایی کردیم، یکی از کارکنان برای انجام هرگونه تعمیراتی که باید انجام شود با شما تماس خواهد گرفت.
گاراژ ما در کرج واقع شده است و خدمات عیب یابی و تعمیرات را برای تمام مدل ها و مدل های خودرو های رنو  از جمله مگان، تالیسمان، کلیوس، کپچر، داستر و بسیاری دیگر ارائه می دهیم. با استفاده از شماره تماس های درج شده در سایت می توانید نوبت خود را رزورو کنید و یا از سایر خدمات ما آگاه شوید.

دیاگ اصلی شرکت رنو

تعمیر با دیاگ تخصصی رنو کرج

امروزه زمان تکامل و توسعه فناوری است. بنابراین صنعت خودرو از علم کاربردی چیزهای زیادی گرفته. در حال حاضر صنعت خودرو با استفاده و معرفی ابزارهای جدید با ادغام هوش مصنوعی توانسته به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. این امر باعث می شود که تعمیر خودرو برای مشتریان و همچنین کارگاه های تعمیر خودرو بسیار راحت باشد.

اکثر خودروها این سیستم را برای تسهیل کار تعمیرات یکپارچه دارند. هنگامی که یک چراغ هشدار روی داشبورد شما روشن می شود، یک بررسی عیب یابی موتور قبل از اینکه آسیب جدی تری رخ دهد، مشکل را شناسایی می کند. اکثر وسایل نقلیه مدرن امروزی دارای یک کامپیوتر داخلی هستند که به عنوان واحد کنترل موتور (ECU) شناخته می شود که به طور مداوم بر عملکرد خودرو نظارت می کند.

در صورت وجود مشکلاتی مانند سطح پایین روغن یا افزایش دمای موتور، حسگرهای اطراف خودرو به ECU گزارش می دهند. هنگامی که یک مشکل شناسایی می شود ECU یک کد خطا ایجاد می کند. اگر این کد خطا روی داشبورد شما ظاهر می شود، همین امروز خود را برای خدمات عیب یابی و تعمیر خودرو رزرو کنید. تیم ما می تواند به سرعت مشکل را شناسایی کرده و بهترین تعمیر یا تعویض قطعه را توصیه کند.

ابزار تشخیصی خودرو چه کاربردی دارند ؟

خودروها روز به روز مدرن تر می شوند و بسیاری از قطعات الکترونیکی را در سیستم خود وارد می کنند. بنابراین یافتن منبع خرابی یا بررسی وضعیت وسیله نقلیه شما می تواند دشوار، زمان بر و گاهی پرهزینه باشد. اینجاست که ابزار تشخیص خودرو وارد می شود. این ابزار برای تشخیص سریع و آسان عیوب طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام شود این است که آن به ماشین وصل شود و بقیه کارها به تنهایی انجام می شود.

دستگاه دیاگ چیست و چگونه کار می کند ؟

ابزارهای تشخیصی لوازم جانبی ضروری برای تشخیص سریع یک ناهنجاری احتمالی در خودرو و قادر به اصلاح آن در صورت لزوم هستند. مدل های زیادی در بازار موجود است که هر ابزار دارای عملکرد متفاوت و با قیمت های بسیار متغیر است.

پس به طور کلی می توان این گونه بیان کرد که با استفاده از دستگاه دیاگ که نوعی ابزار تشخیصی محسوب می شود، می توان عیب یابی خودرو را انجام داد. به این صورت که با اتصال دستگاه دیاگ به خودرو، تمامی عیب های داخلی خودرو به وسیله کد های خطا و یا ارور روی صفحه نمایش مشخص می شود. بنابراین تعمیرکار به راحتی مشکل خودرو را دریافت و در جهت رفع این عیوب تعمیر را شروع می کند.

در گذشته عیب یابی و تعمیر خودرو کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بود چرا که تعمیرکار در صورت بروز مشکلی در خودرو مجبور بود تمام و یا قسمتی از قطعات و سیستم خودرو را پیاده کند تا بفهمد مشکل از کجاست. اما امروز با استفاده از دیاگ زدن خودرو این کار به راحتی انجام می شود.

دیاگ خودرو در محل باعث شده است تا کارشناسایی عیوب خودرو از چند روز و چند ماه به یک روز و حتی یک ساعت و حتی کمتر از آن برسد. بنابراین بزرگترین مزیت استفاده از دستگاه دیاگ ماشین صرفه جویی در وقت و هزینه است، که به نفع هر دو طرف یعنی تعمیرکار و صاحب خودرو است و دیگر نیازی نیست به قول معروف دل و روده ماشین را بیرون بریزند تا مشکل را پیدا کنند.